" מה זה דף נחיתה ? "

אנחנו בונים לעסק שלך דף נחיתה מדויק , שימשוך את תשומת ליבו של הלקוח לדברים הרלוונטיים והחשובים ביותר שיש לעסק להציג ולהציע ,. בכך הלקוח שיכיר את העסק שלך , ישאיר פרטים ואפילו יקננה ישירות את השירות / המוצר המדובר שיש לעסק שלך להציע . דף נחיתה ממקד את הלקוח ומייצר יחסי המרה גבוהים בעשרות אחוזים . בנוסף , כיום כל עסק שמכבד את עצמו עבד / קיים בדיגיטל ובכך שהעסק יהיה קיים גם בדיגיטיל יוכל הבעלים להנגיש את שירותיו בצורה הנוחה והנגישה ביותר . 

תהליך יצירת דף נחיתה לעסק :

01

שיחה טלפונית

שיחה ראשונית להיכרות , חשוב לנו כעסק שתדעו מול מי אתם עומדים ותדעו שיש מי שתומך בכם ואיתכם לאורך כל התהליך 

02

איפיון האתר + הצעת מחיר

בשלב השני , נזדקק לאיפיון של העסק ובכך נוכל להציע את הטוב ביותר עבור העסק שלכם , ולאחר מכן נתייעץ ניתן לך הצעת מחיר הוגנת . 

03

בחירת סקיצה

הצגת סקיצות אפשריות לדף נחיתה + גרפיקות שאנחנו מעצבים לעסק שלך שנוכל לשלב אותן בדף הנחיתה . במידה והסתבכתם , נעזור בעת בחירת הסקיצה ונרוץ על עיצוב שרק חלמתם עליו .

04

פיתוח דף הנחיתה + הסבר מפורט על המערכת

בשלב זה נפתח את דף הנחיתה אשר יציג בצורה הטובה ביותר את העסק שלך , אתתחום העיסוק שלו ואת ה"מוטו" שהוא מביא עימו , כמובן שבתוך דף הנחיתה נשלב טופס ליצירת קשר ולבסוף נעביר לכם הסבר מפורט על כל הדברים שאתם צריכים לדעת לתפעול דף הנחיתה שלכם * במידת הצורך אנחנו זמינים על בסיס יומי על מנת לעזור לכם במה שצריכים , תרגישו בנוח לפנות לאורך כל שעות היום * .

יצירת קשר

אנחנו מחכים כבר לעבוד ביחד - צרו איתנו קשר !
לכל שאלה / פנייה / בקשה, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי